افزایش شدید قیمت انسولین، مشکلات پرداخت شهریه و نوسانات کرایه اسنپ در ایران
#پیامک
🔹انسولین را با بیمه خریداری میکردم به مبلغ ۳۰۰ هزارتومان و الان شده ۱ میلیون و
۶۰۰ هزارتومان.
🔹گفته شده بدلیل اختلال در سامانه بانکها از پول نقد استفاده کنیم و این
درحالیاست که عابربانکها پول نقد ندارند.
🔹مدرسه امام رضا از والدین خواسته که ۱۰ میلیون تومان از شهریه سال جدید را تا
ابتدای تیر واریز کنند و درغیر اینصورت دانشآموز اخراج میشود.
🔹امروز برای یک مسیر نهایتا ۱۰ دقیقهای اسنپ عادی گرفتم به مبلغ ۷۶ هزارتومان و
وقتی درخواست روشن کردن کولر را داشتم راننده گفت برای روشن شدن کولر باید اکو پلاس
بگیرید.
پیام های ارسالی تان را اینجا ببینید 👇
@payam_mardom