مشهدمپ

اخبار و اطلاعات بروز از شهر مشهد

افزایش شدید قیمت انسولین، مشکلات پرداخت شهریه و نوسانات کرایه اسنپ در ایران

#پیامک

🔹انسولین را با بیمه خریداری می‌کردم به مبلغ ۳۰۰ هزارتومان و الان شده ۱ میلیون و
۶۰۰ هزارتومان.

🔹گفته شده بدلیل اختلال در سامانه بانک‌ها از پول نقد استفاده کنیم و این
درحالی‌است که عابربانک‌ها پول نقد ندارند.

🔹مدرسه امام رضا از والدین خواسته که ۱۰ میلیون تومان از شهریه سال جدید را تا
ابتدای تیر واریز کنند و درغیر اینصورت دانش‌آموز اخراج می‌شود.

🔹امروز برای یک مسیر نهایتا ۱۰ دقیقه‌ای اسنپ عادی گرفتم به مبلغ ۷۶ هزارتومان و
وقتی درخواست روشن کردن کولر را داشتم راننده گفت برای روشن شدن کولر باید اکو پلاس
بگیرید.

پیام های ارسالی تان را اینجا ببینید 👇
@payam_mardom

دیدگاهتان را بنویسید