مشهدمپ

اخبار و اطلاعات بروز از شهر مشهد

🔸 پلمب دو سالن زیبایی به دلیل تداخل پزشکی

🔸 پلمب دو سالن زیبایی به دلیل تداخل پزشکی در مشهد

محسن صیادی، مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی:
🔹در گشت مشترک بازرسان این مدیریت با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی، دو سالن زیبایی به دلیل گرانفروشی، دخالت در امور پزشکی، تتو، لیزر و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی درمحدو‌ده میدان جانباز و بلوار دانش آموز مشهد مهر و موم شدند.
🔹از ابتدای سال تا کنون، در این راستا توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، تعداد ۹۸ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال تشکیل شده است./شهرآرانیوز
@AkhbarMashhad

دیدگاهتان را بنویسید