فعلاً خاموشی برنامهریزی شدهای در مشهد نیست؛ مدیریت مصرف برق در تابستان با همراهی مردم
🔸فعلا خاموشی برنامهریزی شده نداریم
کاشی، سخنگوی شرکت توزیع برق مشهد در گفتوگو با #اخبارمشهد
:
🔹فعلاً هیچ خاموشی برنامهریزیشدهای برای بخش خانگی و تجاری مشهد در دستور کار
نیست و هدف، عبور بدون مشکل از تابستان با همراهی مردم است.
🔹 ۶ تا ۷ درصد مشترکان پرمصرف، تا ۴ برابر الگو برق مصرف میکنند؛ این گروه تحت
پایش سیستمهای هوشمند هستند و در صورت تداوم مصرف بالا، مشمول مدیریت بار و قطع
احتمالی میشوند.
🔹 خاموشیهای موردی فعلی ناشی از حوادث فنی و مشکلات شبکه است و پیامکهای سامانه
«برق من» نیز بیشتر به مشترکان پرمصرف و در زمان اوج بار ارسال میشود.