مشکلات بیماران سرطانی با سامانه بیماران صعبالعلاج و افزایش هزینه داروها
#پیامک
🔹بیمار سرطانی هستم. به دلیل اختلال در سامانه بیماران صعبالعلاج، چند روز برای
دریافت دارو دچار مشکل شدهام و هزینه آزاد داروها نیز بسیار سنگین است.
🔹سامانه فیدا برای بهروزرسانی کد ثبتنام دانشآموزان اتباع کلاس اولی، از ابتدای
جنگ همچنان قطع است.
🔹پیش از این ۶ عدد انسولین نوورپید را با ۲۰۰ هزار تومان دریافت میکردم، اما
اکنون برای همان تعداد باید یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنم و گفته میشود
سقف پوشش بیمه کاهش یافته است.
🔹در انتهای ابوطالب، پس از احداث پل و اتصال ۴ خیابان، تردد پرسرعت خودروها عبور
عابران را خطرناک کرده است. لطفاً پل عابر پیاده احداث شود.
پیامهای ارسالیتان را اینجا ببینید 👇
@payam_mardom