مشهدمپ

اخبار و اطلاعات بروز از شهر مشهد

سخنگوی وزارت امور خارجه: هیچ خصومتی با کشورهای منطقه نداریم و دفاع قانونی در برابر تجاوزات آمریکا و رژیم صهیونیستی

🔸سخنگوی وزارت امور خارجه: هیچ خصومتی با هیچ‌یک‌ از کشورهای منطقه نداریم

بقایی:
🔹تنها دلیل اینکه آنها را هدف قرار دادیم این بود که باید از خود در برابر تجاوزات
آمریکا و رژیم صهیونیستی دفاع می‌کردیم.
🔹طبق قوانین بین‌المللی، حامیان تجاوز، همدست تجاوز آمریکا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید