مشهدمپ

اخبار و اطلاعات بروز از شهر مشهد

لزوم انحلال شرکت الیت؛ نارضایتی گسترده مردم و زیان‌دهی مستمر در مشهد

🔸الیت باید منحل شود!

علوی مقدم، رئیس کمیسیون حاشیه شهر مشهد در گفت‌وگو با #اخبارمشهد
:
🔹 شرکت الیت به طور کلی زیان‌ده است و فضایی برای مدیرعاملی، گرفتن حقوق و نیروهای
مازاد در آن ایجاد شده است. چنین شرکت زیان‌دهی باید منحل شده و زیرمجموعه سازمان
حمل و نقل شهرداری قرار گیرد.
🔹طرح های تشویقی برای پرداخت بدهی مردم به شرکت الیت در شورای شهر مطرح شده است،
اما در برابر اصل نارضایتی مردم از این شرکت ناچیز هستند.
🔹 محاسبه “الیت” پس از ساعت ۷ شب در هیچ خیابانی انجام نمی‌شود و هرگونه محاسبه
الیت در این ساعات، تخلف محسوب خواهد شد اما مردم همچنان در این شب‌ها از سیاست‌های
کلی این سیستم ابراز نارضایتی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید