فرمانده نیروی دریایی سپاه: همه ناوهای آمریکا، انگلیس و اسرائیل در لیست سیاه ایران و ممنوعالتردد از تنگه هرمزاند
🔹فرمانده ارشد نیروی دریایی سپاه: آمریکا، انگلیس و اسرائیل با هر پرچمی در لیست
سیاه ایران قرار دارند و اجازه عبور از تنگه هرمز ندارند
🔹تاکنون بالغ بر ۱۰ فروند کشتی و نفتکش دشمن مورد اصابت گرفتند
🔹در فاصله کمتر از ۸۰۰ مایلی به سمت آبهای ما دیگر هیچ ناو آمریکایی وجود ندارد.