مشهدمپ

اخبار و اطلاعات بروز از شهر مشهد

#پیامک 🔹اتوبوس در خط ۲۷ حداقل ۳۰ دقیقه تاخیر

#پیامک

🔹اتوبوس در خط ۲۷ حداقل ۳۰ دقیقه تاخیر دارد و همچنین اتوبوس ها ، قدیمی ، فرسوده و از رده خارج و به شدت کثیف و فاقد سیستم سرمایشی می باشد و مناسب برای افراد کم توان و ویلچری نیست ، لطفا پاسخگوی شکایات متعدد و انتقادات مردم از وضعیت سرویس دهی نامطلوب ناوگان اتوبوسرانی در تمامی خطوط شهر باشید

🔹طبرسی شمالی از دیشب ساعت ۲۲ تا کنون هیچ آنتی حتی جهت ارتباط گیری وتماس وجود نداشته است

🔹در منطقه ویرانی آنتن‌دهی خطوط و اتصال اینترنت به هیچ عنوان وجود ندارد و باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است

🔹اتوبوس های کمکی خط ۷۰۱.۱ و خط ۷۰۲ با وجود بودن ایستگاه تحقیقات زراعی پل عابر طرق ، توقف نمی کنند

پیام های ارسالی تان را اینجا ببینید👇
@payam_mardom

دیدگاهتان را بنویسید