مشهدمپ

اخبار و اطلاعات بروز از شهر مشهد

🔸گلایه‌های مردم از کمبود انسولین و کوچه‌هایی که آسفالت

🔸گلایه‌های مردم از کمبود انسولین و کوچه‌هایی که آسفالت نیست

🔹متاسفانه داروی انسولین( نورپید و لومیر)
حدودیک هفته است که در داروخانه ها موجود نیست.با وجود قند خون بالا و سن بیمار چه کاری باید بکنیم؟ این داروها نیاز اساسی هستند و نبودش در بازار مشکلات اساسی ایجاد می کند.

🔹 خیابان پورسینا ۱۲ اخر کوچه هنوز آسفالت نشده و زمین خاکی هست و مردم متأسفانه زباله ها و اشغال ساختمانی میرزند، زندگی مردم زیر خاکه.

🔹مدتی است که تعداد اتوبوس های خط 46  کاهش پیدا کرد و هر نیم ساعت یکبار اتوبوس
در ایستگاه توقف دارد و این باعث ازدیاد مسافرو شلوغ شدن اتوبوس می شود،لطفا پیگیری کنید.
#پیام_مردم
@AkhbarMashhad

دیدگاهتان را بنویسید