مشهدمپ

اخبار و اطلاعات بروز از شهر مشهد

🔸بررسی ماجرای فوت بیماران دیالیزی بر اثر سرم‌های شرکت

🔸بررسی ماجرای فوت بیماران دیالیزی بر اثر سرم‌های شرکت داروسازی ثامن

پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی #در_گفتگو_با_اخبارمشهد :
🔹در باب اتفاقی که برای بیماران دیالیزی کشور و فوت آن‌ها بر اثر سرم‌های شرکت داروسازی ثامن رخ داده پرونده‌ای در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.
🔹در حال پیگیری برای این اتفاق هستیم و به امید خدا پرونده به زودی بسته می‌شود.
🔹با توجه به حساسیت این موضوع ما به این ماجرا ورود پیدا کردیم و در حال انجام بررسی‌های لازم هستیم که قطعا گزارش آن را به مردم و دستگاه‌های دولتی خواهیم داد.
@AkhbarMashhad

دیدگاهتان را بنویسید