مشهدمپ

اخبار و اطلاعات بروز از شهر مشهد

🔸برای تامین برق مشکلی نداریم اما اشعه فرابنفش برای

🔸برای تامین برق مشکلی نداریم اما اشعه فرابنفش برای سلامتی مردم مضر است/از طریق استانداری برای تعطیلی شنبه و یکشنبه باید پیگیری شود

مجید آزیز، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی #در_گفتگو_با_اخبارمشهد :
🔹باید از طریق استانداری برای بحث تعطیل شدن مشهد به جهت گرمای هوا پیگیری شود، به این دلیل که اشعه فرابنفش برای سلامتی مردم مضر است.
🔹ما برای تامین برق با توجه به شرایط موجود مشکلی نداریم که اجباری برای تعطیلی به جهت تأمین برق وجود داشته باشد بلکه به علت گرمای هوا که مضر است ما توصیه می‌کنیم که استانداری کمک کند که ادارات تعطیل شود همانطور که در خیلی استان‌ها این اتفاق افتاده‌ است.
@Akhbarmashhad

دیدگاهتان را بنویسید