مشهدمپ

اخبار و اطلاعات بروز از شهر مشهد

🔸فرار از گرما با آب یا شربت؟متخصص تغذیه:🟠در روزهای

🔸فرار از گرما با آب یا شربت؟

متخصص تغذیه:
🟠در روزهای گرم تابستان زیاد به فکر نوشیدن شربت، نوشابه‌ها، دلستر و حتی آب میوه‌ها نباشیم به خاطر مضرات بسیاری که دارند، بهتر است در طول روز آب بیشتر مصرف کنیم.
🟠طبق توصیه انستیتو پزشکی آمریکا، مردان غیر ورزشکار تا ۱۵ لیوان و زنان غیر ورزشکار تا ۱۰ لیوان آب باید مصرف کنند.
🟠البته باید دقت کنید که ۸۰ درصد این آب از طریق مایعات جبران می‌شود و ۲۰ درصد مابقی از طریق غذاها دریافت می‌شود.
@AkhbarMashhad

دیدگاهتان را بنویسید