مشهدمپ

اخبار و اطلاعات بروز از شهر مشهد

🔸مسمومیت ۳ نفر در مشهد با گاز منو اکسید

🔸مسمومیت ۳ نفر در مشهد با گاز منو اکسید کربن

علیشاهی، مسئول روابط‌عمومی اورژانس مشهد #در_گفتگو_با_اخبارمشهد :
🔹حدود ساعت ۱۵:۲۵ امروز حادثه مسمومیت با گاز co در کوی امیر خیابان فدک به اورژانس اطلاع داده شد که در این حادثه ۱ مصدوم به صورت سرپایی مداوا شد.
🔹همچنین در حادثه‌ای مشابه در توس ۵۵ که ساعت ۱۴:۳۸ به اورژانس اطلاع داده شده بود، یک فرد مسموم شده با گاز co به بیمارستان اکبر منتقل شد
🔹ساعت ۱۸:۱۰ نیز در منطقه سیدی خیابان نقیبی‌فرد ۲ نفر با گاز co مسموم شده بودند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند
@AkhbarMashhad

دیدگاهتان را بنویسید