مشهدمپ

اخبار و اطلاعات بروز از شهر مشهد

مذاکره با آمریکا در فضای بی‌اعتمادی شدید؛ تمرکز ایران بر پایان جنگ و دیپلماسی جدی

🔸سخنگوی وزارت امور خارجه: در فضایی از بی‌اعتمادی و سوءظن شدید نسبت به ایالات
متحده مذاکره می‌کنیم

بقایی:
🔹بر اساس تجربه گذشته، ما تصمیم گرفتیم وقت خود را روی مسائلی که قبلاً آن‌قدر
پیچیده بوده‌اند که نتوانسته‌ایم به توافق برسیم، تلف نکنیم.
🔹فعلاً، ما تصمیم گرفتیم روی پایان دادن به جنگ تمرکز کنیم، زیرا این موضوع برای
همه مناطق، برای ملت ما و برای جامعه بین‌المللی نگران‌کننده است.
🔹اگر آمریکایی‌ها واقعاً در مورد دیپلماسی جدی هستند، باید از این فرصت استفاده
کنند، زیرا تمام جهان منتظر است تا آن‌ها حداقل حسن‌نیت خود را نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید