مشهدمپ

اخبار و اطلاعات بروز از شهر مشهد

نحوه فعالیت ادارات دولتی پس از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ و جزئیات دورکاری کارکنان

🔸نحوه فعالیت ادارات دولتی پس از تعطیلات نوروزی اعلام شد

🔹 سازمان اداری و استخدامی کشور نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی پس از تعطیلات
نوروزی را اعلام کرد که بر این اساس بخشنامه اسفند سال گذشته به قوت خود باقی است.
🔹 استانداران نیز در چارچوب این بخشنامه اختیار اتخاذ تصمیم درباره نحوه فعالیت
دستگاه‌های اجرایی در استان خود را دارند.
🔹 بر این اساس همچنان اولویت دورکاری با بانوان دارای فرزند کمتر از ۶ سال یا
معلول، کارمندان دارای بیماری‌های صعب العلاجی ریوی و قلبی و معلولان خواهد بود؛
نحوه دورکاری کارکنان نیز از سوی بالاترین مقام دستگاه اجرایی ابلاغ می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید