ارتش صهیونیستی اعلام کرد: آغاز موج جدید حملات گسترده به زیرساختهای تهران
🔸ارتش صهیونیستی از آغاز موج جدیدی از حملات در تهران خبر داد
🔹 ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیهای اعلام کرد «موج جدیدی از حملات گسترده» را در
تهران برای هدف قرار دادن زیرساختهای دولت ایران آغاز کرده است.