واکنش سید عباس عراقچی به اعترافات وزیر خارجه آمریکا: هیچ تهدیدی از سوی ایران علیه آمریکا وجود نداشت
◾️واکنش سید عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان به اعترافات وزیر خارجه امریکا؛ هرگز
هیچ به اصطلاح تهدیدی از سوی ایران علیه آمریکا وجود نداشت
▪️آقای روبیو به چیزی اعتراف کرد که همه ما میدانستیم: ایالات متحده به انتخاب خود
وارد جنگ به نفع اسرائیل شده است. هرگز هیچ به اصطلاح تهدیدی از سوی ایران علیه
آمریکا وجود نداشت.
▪️بنابراین ریخته شدن خون آمریکاییها و ایرانیها به گردن معتقدین به «اسرائیل
اول» است.
▪️مردم آمریکا شایسته بهتر از این هستند، و باید کشور خود را پس بگیرند.