مشهدمپ

اخبار و اطلاعات بروز از شهر مشهد

سخنگوی وزارت خارجه: ایران بدون خط قرمز از خود دفاع می‌کند و هر نقطه حمله دشمن هدف مشروع است

🔸سخنگوی وزارت خارجه: ایران درحال دفاع از خود است و در این موضوع هیچ خط قرمزی
ندارد

🔹هر نقطه‌ای در منطقه که آمریکا از آن برای حمله به ایران استفاده کند، هدف مشروع
ماست.
🔹با همۀ کشورهای منطقه روابط دوستانه داریم اما در دفاع از خود ناگزیر به حمله به
مبدا تجاوزات دشمن هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید