مشهدمپ

اخبار و اطلاعات بروز از شهر مشهد

🔸وزارت بهداشت درباره افزایش تب مالت هشدار دادمحمدرضا شیرزادی،

🔸وزارت بهداشت درباره افزایش تب مالت هشدار داد

محمدرضا شیرزادی، رئیس اداره پیشگیری و کنترل بیماری‌های قابل انتقال از طریق دام به انسان وزارت بهداشت از افزایش شیوع بیماری تب مالت در کشور خبر داد و گفت:
🔹طبق آمار ثبت‌شده در سال ۱۴۰۳، حدود ۱۸ هزار مورد ابتلا به تب مالت گزارش شده است، اما به دلیل مراجعه برخی بیماران به مراکز درمانی خصوصی، احتمالاً تعداد واقعی مبتلایان بیشتر از این رقم باشد.
@AkhbarMashhad

دیدگاهتان را بنویسید