مشهدمپ

اخبار و اطلاعات بروز از شهر مشهد

راه کسب رضایت خداوند🔹 شهید امین‌الله اصغری نسبت به

راه کسب رضایت خداوند

🔹 شهید امین‌الله اصغری نسبت به سایر افراد خانواده همیشه نقش مدیر را ایفا می‌کرد و از اعتقادی محکم برخوردار بود. علت رفتن او به جبهه فقط کسب رضای خدا و نجات اسلام بود. وی اتلاف وقت را گناه بزرگی می‌دانست و به پرهیز از غیبت بسیار تأکید می‌نمود. شهید گناهان روزانه‌اش را یادداشت می‌کرد و بالاترین گناهی که نوشته بود به شرح زیر بود:
۱- قضاشدن نماز ۲- اتلاف وقت ۳- غیبت.
🔹امین‌الله اصغری اوقات بیکاری خود را به نوشتن یادداشتهای روزانه و نیز مطالعه کتابهای مذهبی از قبیل کتب شهید دستغیب و شهید مطهری می‌پرداخت و به همین دلیل دارای تیزبینی خاصی در مسائل دینی بود که نزد همه آشکار و زبانزد بود؛ به طوری که روزی در خانه یکی از اقوام که شوهرش فوت کرده بود و چند یتیم از آن مرحوم به جای مانده بود وضو نگرفت و می‌گفت مبادا یکی از بچه‌ها ناراضی باشند.
#معرفی_شهید #شهید_دفاع_مقدس
@AkhbarMashhad

دیدگاهتان را بنویسید