مشهدمپ

اخبار و اطلاعات بروز از شهر مشهد

#پیام_مردم 🔹 من در امام خمینی ۵۴ساکن هستم

#پیام_مردم

🔹 من در امام خمینی ۵۴ساکن هستم موسوی ۳ کوچه خیلی تاریکه .روشنایش خیلی کمه . لطفا پیگیری بشه و روشنایی بیشتر بشه

🔹چرا روی قیمت سوپر مارکت ها نظارتی نیست؟ بعضی هر طوری که بخواهند قیمت گذاری می‌کنن از مردم میخوام در صورت مشاهده این موارد ترجیحا خرید نکنن

🔹چرا برای تلفنی که هیچ استفاده ای نمیشه باید هر ماه هزینه قبض بدیم؟ واقعا انصاف نیست حداقل هزینه کمتری گرفته بشه.

شما هم با ما در ارتباط باشید 👇
@MashhadOnline

دیدگاهتان را بنویسید