مشهدمپ

اخبار و اطلاعات بروز از شهر مشهد

🔸چهار ایستگاه هواشناسی خراسان رضوی دمای بالای منفی ۲۰

🔸چهار ایستگاه هواشناسی خراسان رضوی دمای بالای منفی ۲۰ درجه را به ثبت رساندند

زهرا آهنگرزاده، کارشناس مرکز هواشناسی خراسان رضوی:
🔹ایستگاه‌های شهرستان‌های فریمان، گلمکان، سرخس و باخزر در این استان بامداد امروز، شنبه به ترتیب منفی ۲۴، منفی ۲۳، منفی ۲۲ و منفی ۲۱ را به ثبت رساندند که از این حیث در جمع پنج شهر نخست کشور به لحاظ سردسیری قرار گرفته‌اند.
🔹پس از مهدی شهر استان سمنان با منفی ۲۵ درجه، این شهرستان‌ها به ترتیب رتبه دوم تا پنجم شهرهای سرد کشور به لحاظ کاهش دما را در اختیار داشته‌اند.
@AkhbarMashhad

دیدگاهتان را بنویسید